Ansiktstatuering för barn?

Jag tittade i ett gammait fotto album som vi hade, från gammelmormors begravning, då jag hitta en bild där jag har en såndär barntatuering, det var pokemon och det var mitt i pannan, jag kommer ihåg hur sur mamma blev, i och med att den inte gick bort till begravningen hur mycket vi än skrubba,
alla kommer vell ihåg från när dom var små och hade dom därtatueringarna? och att mammona blev as sura om man la dom i ansiktet, dom sa att tatueringarna ska ligga på armen,

Min lillebror hade fått sånadär barntatueringar, på paketet har dom en beskrvning, om hur man gör :


på beskrivningen förmedlar dom barnen att göra den i just, ansiktet, WHAT,?!
dubbelmoral?

Turtle aka Felicia



Kommentarer
Postat av: Bianca

hahha nej det e ju inte så konstigt att man satte dom i ansiktet!? man var ju såå smart:D

2009-08-31 @ 19:59:40
URL: http://biancaevans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0