Bio

Jag värkligen ÄÄÄLLSKKKARRR johnny depp, speciellt i filmen Sweeney todd.
så jag gick idag på hans film. någonting med p hette de

Filmen var vell helt okej, ibland var filmen så jävla bra, och ibland lite för seg,
Den innehöll för mycket kärlek för min smak, jag älskade värkligen när dom BAM BAM RATTATTAAAAA; POJN, '
men det var inte så kul när kärleks scernerna kom, ok med några,
men  helanästan filmen handlade om det,
MER BAMBAM
Minder, ohh i love you
Jag är så snäll nu bara för att jag ääälllssskkkaaarrrr johhny depp...



hade choklad i fickan, den smälte, sen la vi den i lovisas väska, och då stelnade chokladen

 cp chaklad?

turtle aka Felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0