Öhh, jag känner INTE dig!!

'
bara för att jag blev sjuk och inte kun skrivia i bloggen fick man ett sådant patetiskt inlägg!!!WHAT?? :S
ska hon leka värsta pshykologen?, människor är såå nyfikna i dagens samhälle!
varför frågar man sånna rågor till någon man inte känner?

SVAR PÅ TAL:
1. Facist
2. komunist
3. rasist
4. nazizt
5. anarkist
6 mani

Har hon någon sorts syndrom ?
(komenterade att hennes blogg var tråkigt)

''men jag ska ju inte klaga, det kunde ju ha varit värre''

Turtle aka felicia


Kommentarer
Postat av: jessy

tänkte också på att den kommentaren va störd när jag satt å läste bland dina kommentarer. men sen tänkte jag att hon skrev så till rätt många å de va nog inget personligt mot dej men ändå cpcpcpcp<

2009-08-30 @ 21:00:23
URL: http://diamanterochskrot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0