puh...(!) hemma

jag är hemmma, jag är hemma, traallalal. fast om jag ska vara ärlig, saknar jag kollot.
saknar nog till och med dass, det var en mysig stämning där inne, man kunde läsa andras kotter, hitta en från 77:P.
det var en sak, som var helt pain in the as, dom hade ingen cola på kiosken, inte heller på fiket eller krogen. utan dom hade faik cola, pepsi,.
jag blir bara sur av att tänka tanken, pepsi.
pepsipepsi. o_O

jag tjatade hela tiden om cola, jag bönade och bad kollo ledarna att köpa cola till mig när dom var lediga,
NEJ, fick en stämpel i pannan NEJ,

Skulle laga mat, gick ner till jordkällaren och skulle hämta svamp, och jag ser COCA-COLA<3<3

niklas förklarade senare till mikg att han hade planerat ett bild test, ett bind test som gick ut på att jag skulle dricka två glas, nummer 1, nummer 2, och säga, vilket glas var pesi, vilken innehöll cola,
han förklarade andledningen till varför han köppte cola och fixade bilndtestet.
han ville se mig ha fel, och att jag skulle säga att pepsi var godast.
fick en klump i halsen, tänk om jag har fel :S fy fan var jobbigt då.

jag och mikaela målade skylten



gick in för att rösta , (såklart sist)


Röst kort, a står för cola, b står för pepsi, skjärna står för godast


lägger in rösten i ''unan''




spänningen steg, niklas läste upp alla röster, och besrättade att dom som tyckte att glas 1 var godast, tyckte om cola.
jag fatta inte,  jag fråga, vadå, hade jag rätt?!
dom sa ja,
jag skrek, JAAAA DÄR SER NI ATT JAG ÄR EN COLA ÄLSKARE!!!!




jag ä'lskar cola,

turtle aka felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0