Slummen, tråket, FISKSÄTRA aka fiskis, i nacka

det är så att lovisas pappa bor i fisksätra, men lovisa var hoss sin mamma, och skulle hem till sin pappa för att hämta pengar.
Då sa jag, aha, men då möter jag dig i fisksätra,
Jag ångrar det beslutet, det tog en timme att åka dit,
sen när jag kommer dit, har lovisa missat bussen oh e sen, -.-....!!!

Tänkte, då får jag vell knalra runt själv i ''fiskis'' och se mig om kring.
Bara utläningar, (förutom tanten som panta brukar)  alla saker är gamla, för att inte tala om fisksätra centrums ica.
Fisksätra är en betongförot i nacka, 
här är saker jag hittade i ''Fisksätra''

Gammal skylt i fisksätra.


Påmins om akala??


skräp i fisksätra



mer skräp, i fisksätra


Fimp samling i fisksätra


en dörr matta i fisksätra

*HOST*mode*HOST* i fisksätra

Drucken, obetald cola i fisksätra
..

En viss person som bor där pstår att fisksätra äger -.- och att centrumet är coolt , och så vidare, vidare..

Innan jag åkte kolotrade jag en misslyckad bajskorv på mona sahlin posters vid fisksätra station.

 det var härlig ''frisk,fisk'' luft där, MEEEN,Det var faktist roligare att åka tillbaka, samt dricka cola, en fisksätra

Men jag ska ju inte klaga, det kunde ha varit värre..

Turtle aka Felicia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0