Spelning, på ung08 :D

( saker som jag gjorde igår, somnade framför datan av utmatthet)

FYFAN VAD KUL DET VAR,
Vi såg Sista sekunden, Fyfan, och masshysteri,

Sista sekunden, var asbra, det var kul för att det var mycket folk, ingen slogs, men folk puttades, :D
Fyfan, var nog det bästa bandet jag såg den kvällen, jag hoppade, jag puttades, BAAH, :)
Masshysteri
, Var vell helt ok, det var ju koolt att halva bandet bestog av tjejer, dom tappade ett plektium som jag plockade upp;) var helt slut efter att dom spelat :O

                                   Sista sekunden.


                                   FYFAN :D


                                          Masshysteri


Under  sista sekunden, blev jag ashårt puttade, någon drog ner min tröja, (inte med flit) tur så är bh´n uppfunnen.
Under Fyfan, Blev jag hårt puttad, fick en känga i ansiktet(sparkad).
Under masshysteri, var hela publiken helt slut så det var ganska lung:P

Idag gör öronen jätte ont, och jag har fortfaran de ont och blå märken, Fast jag kan bara säga en sak, hela uppleversen var helt HÄRLIG:D

Turtle aka Felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0