THE VOICE

hahhah, ja det är sant. jag och jessy var där igår
jag var faktist där, om sanningen ska komma fram gillar jag NÄSTAN all musik.
kännde mig utan för buhu,,, NEJ FÖR FAN, fick en maaaasssssaaa blickar:)..
Bara blattar och fortisar,
fjortisar skriker, ser ner på en, vissa var fula, wannabes, du vet sonna som är typ 96-98 or!!
sen blattarna, dom var ju helt okej
men det var helt hysteriskt,
säkert 20.000 människor.
iblnd var det så mycket folk att det känndes som att åka bil i rusnings trafik, alltså, man kom ingen vart,

men det roligaste fan var när galan började, då jaa.. darin-.- (BLÄÄ) kom fram och sjöng( han suger live). och en blatte
(häst tjej?) blev helt hysterisk, hon skrek daaarrriiiiinn, hon började skaka, hon började gråta, hon började skrika och sjunga, och hon var seriös..
Fan att jag inte spela in det, ni skulle ha sett hennes vänner, dom såg så irreterade ut så att det inte var sant. bahahah..
sen träffa vi faktist ett emo, ketshup,
Trodde faktist han var arg på mig (han har andledningar tillét) men han var inte det, fullt glad och allt.




vi hade de kul jessy :)

turtle aka felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0