Veckans 2 hiss och veckans 5 diss


 

det är ju söndag, min hatedag( allt jobbigt händer på söndag)

VECKANS 2 HISS

 1.SPELNING UNG 08 - fyfan vad roligt det var, kan inte ens komma ihåg när jag hade det så roligt förut?, höjdpunkten på sommaren (Y)                    
  
2 TÅRTA I NYLLET -  ja, ni vet desireé nilsson som jag skrev om förut? hon som ljuger om unika besökare, Hon fick en tårta i nyllet de är hon värd, bhahahhaFYFAN vad kul, men youtube klippet från det är borta, annars skulle ni få se,
 
VECKANS 5 DISS

1. 96 FJORTISAR TOG KORT - Jag och jessy var inne på donken och åt, ja, vanlig mat, då det sitter några fula 96 fjortisar och tar kort på oss, VAD FAN?? varför är jag så intresant, har fjortisar aldrig en tjej med svarta kläder? ffs, men jag orkade inte gå fram och be dom att radera de, nu har dom ju något att titta på -.-(fula wannabes)


2. SKOLAN BÖRJAR - Redan, vahh, neee.  Jo det är sant, den här veckan börjar nästan alla svenska barn i skolan, och det suger hästballe, vadå? det är ju tråkigt, jag tycker att sommarlovet har gått snabbt? eller så är et lite sommarlov vi har, ni vet i turkiet, där har dom sommarlov i 4 månader
.

3 BEROENDE - altså, jag erkänner, jag är beroende av coca cola, det är jävligt jobbigt. jag försöker att dricka fanta i stället, men... det är inte samma sak. jag brukar i genomsnitt dricka 2 liter, om inte mer. jag måste skärpa mig till solan börjar.

4 DYRT -  vi var på the voice galan, vi blev törstiga, det var as mycket folk på max, så vi fick köpa coca - cola någon annan stans, vi tog kikosken utanför max.. Vill ni veta hur mycket 30 cl cola kostar där,.. 15 KR!!!! vd i helvette?? i matafären kostar burk cola 6 kr, dom måste käna bra på´t -.-

5 MOBIL CP - min (ny) mobil är helt cp alltså, ni vet om man ringer till någon som inte har kopling, så låter det duuduuduu, duuduuduu samtalet kan inte koplas fram, vad gord att försök senare. Om jag ringer till någon så kan man prata i 2 minuter sen avbruts samtalet av , duuduuduu, duuduuduu. WHAT?! varför, hela tiden, och det värsta e att folk tror att det är jag som stänger av :O det är ju kinte det, något som gör mig sur, för att jag hatar att få skit för något jag inte har gjort -.-

men jag ska ju inte klaga, det kunde ha varit värre

Turtle aka Felicia..

Tack aris för att du fixa hiss&diss bilden :) du får choklad när vi träffas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0