vilken godmorgon -.-

jag brukar inte sova länge, jag brukar gå upp till kl 8,
 men den här dan, jag en sån här dag, då jag kunde sova hur länge som hälst, men kl börjar de att ringa, det förtsättter o ringa, och ringer änu mer.
jag tänker, neeeeeeej, jag som låg så sjönt, hoppas det slutar ringa,
rrrrriiiiinnng, riiiiinnnng
rrrriiiiiiiiinnnnnnng, *5 min till med ring*
tillslut förstår jag a det måste vara min mamma som ringer typ från centrum,
NEH det är det inte....
när jag kommer ner sser jag min mamma där nere,
hon ber om ursäkt och skyller på att telefonen sprang i väg.
åhhh,
gissa vem\vad som ringde?


tal sms, någon har sickat ett tal sms till oss, så tidigt på ett sommarlov,
tal sms, förstår inte hur folk kan sicka ett tal sms, man hör ju förfan inte vad som säger där,

huhh, tal sms jo ja tackar

Turtle aka Felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0