aftonbladet aka strutsbenshjärna

jag älskar värkligen tidningen aftonbladet, jag har ju ett jobb där o allt, trivs. men iblan är dom patetiska och skriver om saker som igentilgen inte hör in


har dom seriöst så lite att skriva om, så att dom skriver om en random d kändis som skådespelade på 60-talet och btw hon bor i london, så synd att det blir patetiskt.



änglarna måste små hata picasso efter som att hon är mobbad, gör dålig musik, och lever på hennes blonda hår.


orkade inte virda på´t, och det är bara för att jävlas med din nacke, men, där nere står det , kalle moreus ser till att han får i sig sin hela kostscirkel.



tänk om det är just DIN pappa, som skrev det här, då är dit inte lika roligt längre, eller hur?

fast, jag tycker det är klockrent x)

vad mer kan man säga, förstår min inte på´t,

Kommentarer
Postat av: Gudmor

Så länge ingen blir skadad så är allt ok. Så hette det alltid i svaren i småflicktidningarna på min tid. ;)

2009-07-20 @ 21:38:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0