OKEJ + OB = Tjej\emo

hehehöhöhmohhahaha*pervogarv* hehe
ne, skämt o sido,

förut bad jag mamma att köpa nemi, men dom hade den inte som jag bad om att få OKEJ istället, det ar ju lix 100 år sedan jag läste den tidningen, tänkte, jaja,

, när jag såg den fick jag en chock, det började att man fick ett hippie armband, o_O, jag gav den till jessy eftersom att jag aldrig ville se av den igen.
jag öppnar tidningen och tänker, var inte det här en kill o tjej tidning, ?
här är en insändare som klagar på OKEJ

'' hej OKEJ!
varför har ni blivit en tjej tidnig?
 jag skäms när jag köper den i affären och det blir inte bättre av att det följde med tanponger i senaste nummret.
 ni kan vell anpassa den för killar också.
tack på förhan!
/Daniel''

jag tycker daniel är smart, men.. OKEJ är inte lika smart

se vad fanskapen svara

''SVAR: vi förstår att det inte är helt kul,
 men vi kan också lova att det inte kommer att medfölja tanponger i varje nummer.
ge grejerna till syrran?
Och skäms inte, fett no-no!

när jag såg det här blev jag helt o_O. ehh, tanpongerna är inte det ända problemet med att OKEJ är en tjej tidning-.-
nu ska jag skrivia det allara tjejeiska med hela tidninge sida för sida.

Sida 3, vinn årets DVD+Bok,(i taket lyser stjärnorna),  on\ off , (deras bigg no no) e harems byxor, seriöst, vilken kille använder harems byxor?

Sidan 6, ''Vinn coola hannah montana-prylar! seriöst vilken kille tittar på hannah motana?

Sidan 8, ''känn dig säker, känn dig fri, med o.b procomfort kan du bada även om du har mens, ett unik ALTSÅ STOPP STOPP, vilken kille i hela världen har mens?, a kanske i south park, men det räknas inte i det här fallet, kan dom inte göra reklam för manpongs i stället och tamponger?
 sidan  17, girlygirl parfym. sidan 19, sno britneys snygga look!, alltså man får lära sig hur man sminkar sig som henne, funkar till tjeje, bögar och metrosexuella:) ..
eller, nej, köp tidningen själv så får ni se jag pallar inte lägga ner en så stor krafft på en så kallad kill o tjej tidning som är uppköpt av OB

bajs på er
Felicia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0