Biocp´n

iår var jag på bio och såg harry potter, en mycket bra film, om det inte vore för dom jobbiga människorna som satt vid oss.
dom som satt till höger om oss var 4 utlänska tjejer med slöjor pratade som blattar,som satt och komenterade allt, under nästan hela filmen, dom satt och garvade åt att en flicka och en pojke pratade, dom satyp, nej fan vilka fula kläder, och höll på med helt menislösa komentarer,
dom som att oss till vänster var en man en kvinna och deras barn. mannen satt och prata med sin son hela tiden, sonen sa, men jaja, kan vi se på filmen nu pappa? sen så tyckte jag att det luktade skumt, helt plötslit, ja vad ser man inte då?!, fanskapet stoppar in snus i munnen och lägger ner dosan i fickan, altså seriöst, måste an snusa på en biograv, kunde han inte iallafall väla portions snus,som inte luktar lika stark som lös snus?!!
sen så efter en bit i filmen, då dödsätarna spränger ett helt raandom hus, då börjar han små garva helt perverst och säga hehe, rätt åt dom hehe,, altså hanmåste ha ena stora aggressioner.
när det var drygt en timme kvar tills filmen skulle sluta h jag hur sonen säger, pappa, jag tror jag kommer att kräkas, jag mår jätte illa, jag har ätit fr mycket popcorn,
vad är det för fel? varfr blir det alltid så härnär man ska gå på bio?

Turtle aka Felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0