blää polly

seriöst, föresten hej..

det är något cpfel med folk som gör reklam, speciellt dom som gjorde polly reklamen, ''mmm polly, mmm polly'' dom säger så seriöst typ 5gånger o_O och det värsta är att rösten är kvinnlig dagisfröken röst som vill vara sur men kan inte för att hon får betalt.
jag hade satt på tv på natten, hade as ont i huvudet, polly reklamen kom, jag tyckte det såg och som kluttande harbajs, jag mådde lite illa och tänkte, ''ska man skratta? eller ska man gråta?''
och nu sitter jag här och vågar inte sätta på tv´n, för vem vet.. polly kommer där

bajs, felicia


Kommentarer
Postat av: jessy

eller hur vem fan vill sitta och hetsäta massa polly? man blir ju bara avskräckt XD

2009-07-16 @ 11:52:35
Postat av: urkraft

Du kommer att gå långt, den här bloggen är ju gudomligt underhållande från start! Du kan verkligen uttrycka dig!! :D



Kramar från din knäppa Gudmor med hjärtat på rätta stället ;)

2009-07-16 @ 11:55:29
URL: http://http://blogg.passagen.se/urkraft/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0