Coop, hetts mot semestern?

idag åkte vi till coop och konsumera, vad ska man säga, det var ju inte specielt roligt, men det var inte tråkigt,
men det var en sak jag blev ireterad på, varför börjar coop redan att bör sälja skolstart matriel?
Skolstar hit och skolstar dit, köp antäcknings block, köp pennor, köp pärm köp de, köp det här.
Seriöst?
varför skulle en vanlig svenskt studerande männsika velja köpa saker till skolan, något som ärav dom mest jbbiga sakerna på året?
det är som att coop trränger sig in på semester hjärnor och säger, hehe nu ska ni köpa saker till skolan, hehe, vi ger er ångest att semestern sanart är slut.
Skolstart reklamerna bara skriker snart är sommaren slut, det gör mig stressad.
Det känns som att jag har kastat bort hela min semester på ingenting, det känns som om skolan börjar snart,
dom kan börja med försäljingen av skolstar saker si s där en vecka innan skolan börjar, inte en halv månad, innan skolan börjar, eller?

Turtla aka Felica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0