Cp pojkar

Igår, skulle jag sova, kl var 0:05, jag öppna mitt fönster för att det var varmt och lukta lite konstigt i mitt rum, gick o la mig, somna in då jag hör. ÖHHHHH, höhööhhöh, Ge hit spriten, hahhahha filma mig se vad jag kan göra, aaajjjj, det gjorde ont, jag titta ut genom fönstret, där utanför  står 5 pojkar, jag tror jag kände igen en av dom, men var lite osäker, dom  höll  på att gorma i 30 min, tills dom typ börja små slås, kasta glas och sånt, sen går det vell ett par tjejer, längre bort,
och när dom ser det blir dom galna, det börjar med att dom börja skrika ska ni på fest eller? sen började dom skrika saker som firreblabla för rakade tjejer, och jag vet inte vad jag skulle göra:S så jag var ju tvungen att stänga fönstert. dom gick ju sen, men kom tillbaka efter typ 20 min,  men det funkade ju att sova efter som att fönsteret var stängt.
ville ha ut med, att dom kunde varit någon annan stans o stört, det är vi viserligen okej om det hade varit jag men det är fel när dom stör min natt sömn

bajs felicia

(jag vet att jag är som en gammal kärring, men jag har sömnproblem óch har inte sovit ordenkligt på ett halvår)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0