hjärntvättade människor, kom inte nära mig

jo, vi var ju i stan, vi satt i plattan, jessy och jag vänta på hennes mamma,
vi sitter där och pratar om faktist inget, då det kommer fram en brud i 20år ålder och räcker fram ett litet visitkort tilll jessy,
hon förklarar att det är möte ikväll, det räcker för mig att se att det står gud på kortet då jag fattar att det är ett stackars hjärntvättat jehovas vittne flicke barn, fy fan utbrister jag mig, tar kortet och lägger det på hennes knä, jag är anarkist.
hon får stora emo ögon och säger, vad är anarkist, jag förklarade att jag inte tror på gud, lagar, och skulle njuta av kaos och galenskap, som sakt jag har ingen tro,
Fan skapet blir ireterad och säger, men att inte ha en tro på gud är också en sorts tro,

o_O

va!! sen ber jag henne att gå, då hon säger, men din kära vän kanske vill komma på ett möte,
hon ska fan inte på ett möte, hon ska anhängas till mig, skriker jag, och sätter på mig solglasögonen och tystnar, då jessy börjar att asgrava, det går inte att hålls för skratt, vi as garvar, då hon förstår att hon inte kan sprita hjärntvätten på oss, hepp, säger hon och går sin väg.

jag har ingen tro för gud, och det kan ingen ändra på,

rumpapumpa , felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0