IKEA

dax att gå upp,,  NEEJJJJ, uhääääää.

så lät det imorse, när mamma skulle väcka mig, kl var 9, det var lite jobbigt, men det gjobbiga var att vi skulle till ikea,
jag hatar värkligen ikea, det var så att när jag var yngre fick jag åka till ikea varenda, jävla södag, och det är därför jag hatar söndagar.
kl var 9 :45 när vi var där, det var 7 bilar utanför ikea, vilken normal familj åker till ikea innan det har öppnat?
vi skulle äta frukost där, men jag åt en bakelse :P hahha.
Det var as tråkigt där, och det gick bara runt en massa svennebanan familjer där med en massa skrikiga ungar som tjatar efter att få biliga gossedjur.
och se där, kommer moderat överklass familjen, pappan, med bakomslickat hår, och en handsfree i örat, mamman, smal, brunt hår och en dyr dräckt på sig, barnen ser ut som hitlers ideal (blont hår och blå ögd), nämde jag att deras färg på kläderna var blå och grå, såklart var det mörkblå, moderater du vet. undrar varför dom var där, kanske dom skulle köpa något billigt till deras underklass släkter?

aja, fick en grön dammvippa, 3 steven king filmer, chattra 77 cd. det var vell värdt att gå ut. men en sak.

Följ inte med era föräldrar till ikea, ni kommer bara att komma hem med onödiga saker som inte du igentligen behöver.

finnzebra, Felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0