JA!! du är tjock

är det inte riktigt ireterande när ens kompisar sitter och säger, ''fan vad jag är tjock''?!
det är en av dom jobbigaste sakerna som finns, när ens kompisar säger så.
Det dom vill höra är '' neej, gumman, du är inte tjock, jag lovar, du är smal'' och det är offtast så folk säger.
om ja skulle säga, '' a, när man tänker efter, du är tjock'' skulle jag bli klassifierad som en riktigt dålig kompis,
men är det de som är meningen?
när ens kompis skriker om uppmärksam het och komplimanger, ska man värkligen ge dom den då?

Det är ännu jobbigare när ens spinkis kompisar säger så, '' uää jag är tjock tjockl tjock''
Det får mig att känns tjock tjock tjock,
ett råd, din åsikt gäller i din hjärna, inte min åsikt,

Turtle aka Felicia

Kommentarer
Postat av: jessy

hahha känner mi träffad(?)

2009-07-25 @ 22:27:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0