Kan man ädra killars kön med lite smink?

varför tycker alla killar att det är fail för killar med smink?
jag förstår att man inte behöver översminka sig, men jag menar, om man har en jobbig finne, som ibland ger dåligt själförtrående, varför duttar dom inte på syrrans conceler?
hahahahha jag skojae bara, mitt inlägg handlar inte om att killar ska sminka sig, personligen tycker jag det är omanligt men killar + smink,
men en fråga som jag alltid ställer mig, varför vill inte killar att man sminkar dom? fasten man är själv med dom, vägrar dom ändå, vad är det för chackballe fasoner?
 fast, faktist en gång fick jag sminka en kille, det ar förra året på kollot, jag fick noppa hans ögonbryn jag fick sminka honom med maskara och läppglans, och kajalpenna. Han tog på sig en sjal runt höffterna och lekte tjej, det var as roligt, men senare,fter det, blev han as konstig.
han började prata om att det var oretvist att tjejer fick ha kjol och byxor, fast killr fick bara ha byxor.
han började bli lite mer flickig och när vi kläddeut oss(fanns inte så mycket mer att göra) ville han altid vara tjej.
kan man ändra alla killar med lite smink ?
´
men sydromiska hälsningar, Felicia

Kommentarer
Postat av: Sara

de kanske inte du tycker felicia. Men de har jag.

2009-07-23 @ 23:34:47
URL: http://sarush.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0