kollo dax..

snart ska jag åka till kollo.. på tisadag, så jag kan inte skriva i bloggen på 12 dagar :(
jag vill ju vara hemma, var där förra året, det mästa var väll helt okej, om det inte vore för att man måste leva som på medeltiden där,
vafan, man får inte ta med en data, ingen tv finns, inga mobiler, det ända elextroniska kan får ta med, är typ en ipod.
seriöst, varför,
hur i helvete ska jag leva utan tuss och porrvåfflan? (min tv och min data)
nu kanske ni tänker, ja men du överlevde förra året,
men det är inte saningen där, förra året smuglade jag in en bärbar dvd in på kollot,
jag tog ett monopol spel, hälde ut allt innehåll, la ett lakan in, och mini dvd. haha,
jag är busig*NOT* :P
dom kom på mig tills det var två dagar kvar, när dom tog dvd, kännde jag mig tom,
hur ska det gå?

Turtle aka Felicia

Kommentarer
Postat av: Natasha

Hej, skulle du vilja tjäna pengar på din blogg?

- jag tjänar pengar via Frossle. Hur många besökare man har per dag spelar absolut ingen roll!

man tjänar i vilket fall som helst.



Man behöver inte bara 18 år, och man behöver inte lägga upp konto nr och så vidare på direkten, bara när man vill dra ut pengarna.



Vill du precis som jag också tjäna pengar?

Läs mitt inlägg om hur man gör via;

http://latimbella.blogg.se/2009/july/tjana-pengar-pa-din-blgog.html

2009-07-26 @ 17:49:43
URL: http://latimbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0