Lejon + Zebra ?

Jag städade vårat lilla badrum då jag ser att min lillebror tittar på barn kanalen, hmm.
det är ett djur pogram med olika djur, det är ett litet gäng med små ungar, gänget består av, ett lejon, en zebra, en elefant och två möss som sitter på elefanten.
för det första, i värkligheten, äter skulle lejonet äta upp zebran och mössen, för det andra är elefanter as rädda för möss, för det tredje, jag är osäker om det finns möss i savanen.

det är patetiskt, hur fan kan man lära barn fel saker?, det är som i det där pogramet jasper som åker på ett isflak från syd polen till typ svergie, och det roliga är att i vargie pogram är det sommar, han träffar en tjej kompis, han brukar fiska, inte jaga, han brukar fiska, alltså, förstår inte dom som hitta på jasper att pingvinen skulle dö i en varm sommar ?

kan inte förstå att dom lär barn fel

rumpapumpa felicia

Kommentarer
Postat av: Shia Fan

sv: då behövde du inte gå in på min blogg

2009-07-20 @ 15:10:04
URL: http://shiaalabeouf.blogg.se/
Postat av: Gudmor

Glo på Lejonkungen, väldigt autentisk!

2009-07-20 @ 21:41:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0