Melody Club = Fjollmusik ?

En natt då jag inte kunde sova, satt jag på tv´n och sappa, och kom fram till mtv, jag tycker det är underhållande, det där man sickar två namn till och ser om man passar in, det är ju ganska patetiskt hela konseptet och det mer patetiska är att folk värkligen sickar in sina namn, händer att don sickar fler gånger, seriöst, hur ska en data veta om hur man passar ihop, men det är väldigt roligt att se, då det händer, Melody club kommer med låten the only ones, jag blir helt chocad.
där står det, en  massa hetros som spelar bög musik, det är ju helt sjukt,
om man ser på musikvidion ser man att sångaren värkar njuta av att fjolla sig medans rästen av bandet ser obekväma ut.
vad är det här för musik igentligen,
sångaren i bandet ser ut som en såndär ful hund med långt hår.

här får ni själva se och bedömma ..!!




rumpapumpa , Turtle aka Felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0