Mobilfacist

jessys mobil ringde, jag frågade vem det var, hon klagade på att jag hela tiden frågar vem hon messar med och vem som ringer, jag håller såklart inte med. jag skyller såklart på min mamma
(min mamma frågar mig alltid inannan jag ska sova vem jag chatta med, eller messa med eller vem som ringde, om jag inte svara blir hon sur)
men nu, så här på kvällen kom jag fram till en sak, jag är mobilfacist, altså
när jessy sitter och messar med folk blir jag galen om jag inte får reda på vem hon messar med, dessamma med msn.
och när hon pratar med någon i mobil, skriker jag hela tiden,''VEM ÄR DET, VEM ÄR DET, och om jessy inte svara , blir jag as arg och sur, det är något fel,
JAG ÄR MOBILFACIST,
Jag vill bara ha kontroll över allas mobiler, jag vill veta vilka dom pratar med eller sånt, är som en dominerande facist farsa, fast jag är tjej och 14,
har insett mina problem, måste bara gjöra något åt de...
*ring,ring* VEM ÄR DET, VEM ÄR DET :@

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0