10 helt onödigt-att-veta-fakta om mig

1, jag äter 6 piller (olika sorter) per dag.

2, Jag äter inte chips, jag slickar på dom och slänger dom sedan.

3, jag trodde på att tandfen fanns tills jag gick i 2 an och mamma sa, ''felicia du tror vell inte på tandfen''

4, jag är konfimerad och trodde starkt på gud för två år sedan då jag gick nästan vargie söndag till kyrkan.

5, när jag gick i 6.an hittade jag på en egen stil, som jag kallade rockidiot, det gick ut på att man skulle slås, vara goffy, busa, skita i skolan och lysna såklart på rock. den dog ut i 7.an

6, jag brukar dricka saften som kommer ifrån konserverade championer

7, jag älskar skräck filmer, var av favoriten är Sweeney todd.

8, jag är dålig på att borsta tänderna, fick första hålet när jag var 4-5, när jag var 9 hade jag sammanlagt 12 hål i munnen, en tand har jag lagat om 3 gånger, och jag har gjort 2 rotfyllningar.

9, jag har fobi för getingar, och jag hoppar över slämiga saker, saliv funkar, men inte snorloska.

10, jag tror på anarkismen, men jag vill bli polis, och varför jag vill bli polis, är för att jag är så in i baljans nyfiken,
när man är polis kan man söka upp allt och alla, hahhahahah

inget speciellt, men och ? min blogg


Kommentarer
Postat av: Anonym

det var roligt att läsa hhaha XD

2009-07-23 @ 11:44:25
Postat av: Anonym

( skickade komentaren innen)

2009-07-23 @ 11:44:51
URL: http://chml.blogg.se/
Postat av: Matilda

det stavas "väl" :)

2009-07-23 @ 15:26:02
URL: http://matildaforsstrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0