skavsår

fy fan vad jag är dum i huvudet, idag, åkte jag in till stan med jessy och hennes familj, vi gick runt i stan i flera timmar, och det skavde och gjorde ont på låret, det är så, att jag har ett hål högst upp på byxorna, och när det noppar sig på andra benet + lite fukt, få man as jobbiga skavsår, det är helt cp,
och något som är mer cp, det är att jag inte hade strumpor i mina dr,martens, det blir inte så varmt då tänkte jag, mm tjena.. världens skavsår, fuck alltså..

lika sexigt som don vitos (i viva la bam) armhåles fettofliklar


 någon som har den foot fetish? är singel, vill träffas?



911 plåster


a vet fan inte vad jag ska göra, det svider och det bränns, fan vad pain in the ass dethär är, fan vad sur jag är över mig själv.

rumpa pumpa

Felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0