Va FAN!!! Jävla klatskallar

Fy fan vad jag är kiss nödig, men jag orkar inte gå upp, kl är just nu 7:15.

blabla, igår låg jag o titta på överlevnads filmer på Youtube, som handlar folk (mest amerikanare) som har gjort illa sig, eller kommit vilse, som borde ha varit döda, men överlevde, ''i shouldn't be alive'' heter det,
och.. jag älskar värkligen värklighets baserade historier, fakta filmer och sån skit, men det är inte det de handlar om i detta fall, utan det är så att vi varje pogram, så klantar sig alla, dom värkligen klantar till sig sin olycka.

I ett pogram, ska dom följa en stig i amasonasdjungeln (ni vet hur stor o farlig den är) men du ser dom en massa apor, och annat små snuttigull, och kommer av stigen, dom är vilse i 5 dar, dom nästan dör men, tadada(amerikans hjälte musik) en båt kommer.

Sen såg jag ett till pogram, Oboy.. det var några scouter som skulle ut och vandra i Grand canyon, dom tog inte med några tellefoner, eller så. deras mål var att gå ner för ett berg ( där 200 dör varje år) hämta vatten o gå tillbaka, men vad dom inte hade räknat med, var att det blev värmebölja, Ni förstår själva, en dog, han var 14!!
jag såg ett till, dom var i australien, dom skulle bestiga ett berg, men man kan ju inte vandra på natten, så dom gjorde upp en hydda, men så på natten, måste en av killarna utföra sina manliga *host* behov,.. HAHA nej, han skulle kissa,
men han sa, '' a, jag kunde ju inte kissa mer en 50 meter från hyddan''  o_O tänkte jag.
Han går, Han går, tillslut kommer han till något sorts stort sten block, han tar den i händerna, och ska försöka hoppa över den, när han ser \ märker att stenen är lös, ja.. han får stenen på benet och kan inte röra sig..

Hela konseptet av ''i shouldn't be alive'', är ju patetiskt, det handlar om klantiga amerikaner, som gör illa sig eller hamnar i svår knipa, och plödsligt är dom hjältar, det var ju som när den där svensken som var 10 år som kom vilse i skogen i en dag i typ norrland, och sa '' jag åt myror för att överleva'' han blev hjälte, dom ville typ nomenera honom till svensk hjälte, alltså lägg av, han var ju lika klantig som dom där amerikanerna, han kom vilse från sin klass när dom var i fjället, alltså, vem gör något sånt??



jag ska också klanta till mig rejält, så att jag bli klasifejrad som en hjälte, jag ska gå ut i skogen, och opps.., jag tappa konpasen och kartan, sen ser jag ett jätte intresant träd som är 5 meter hög, jag klättrar upp i det och ser ett ovanligt löv på en av grenarnas topp, den måste jag bara ha, men ajaja, jag väger lite för mycket för grenens topp o ramlar ner 4 och en halv meter, och nejj... jag glömde mobilen, jag blir kvar där i 4 dagar och frår träffa farliga djur såsom rävar, harar och mygg,  sen kommer en barnfamilj för att plocka blåbär och hittar mig, är jag en hjälte nu :)
bajs på er
Felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0