Viktigt med naglar?

Det är en sak som jag har tänkt på länge,
Varför är tjejer så seriösa med sina naglar,? För vissa tjejer, är naglarna, som deras hår.
Altså seriöst? Varför tror tjejer att alla människor som dom möter tittar på deras naglar?
Hur viktigt är det med att dom ska vara långa, ha en färg, inte vara ojämna och så vidare?
Förut drygt ett år sedan var jag helt besatt av att fixa naglarna, fila och måla,
Vet ni hur dyrt det är med nagel vård? Det är först nu jag inser att det var bortkastad tid och pengar, för det var ingen som komenterade någonsin om mina naglar,

just nu är mina naglar, ojämna, oklippta, omålade, ofilade, men ingen kotte har klagat på det,
 håller inte med,? komentera

Turtle aka Felicia


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag har inga naglar ;o

2009-07-26 @ 20:52:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0