CSI klasiker.

Det finns en sak jag älskar mer en livet, och det är att se på  tvserier,
Min absoluta favoit är såklart csi, det finns inget som slår csi las vegas, har följt ända sen 5an,
Men jag hatar csi miami, det är inte mord och sånt på samma sätt som las vegas, utan det är mer gangsters, tjuvar och sånt. Ibland tror jag att jag är ensam med det, eftersom att det värkar som ALLA älska csi miami, men jag har märkt att det brukar vara killar under 16 som gillar de.

Tillbaka till las vegas.
Den senaste sesongen har jag inte tittat på csi, andledningen är att det inte är bra längre.
Det böjade med att sahra, var tvungen att sluta andledning till att hon hade ett förhållande med grison(M?)
Sen så blev warick(den svarta) mördad och då hoppade det in en tjej,
Den tjejen suger, hon är en dålig skådis och jag kommer ens inte ihog vad hon heter.
Senare i den sesongen vem tror nu slutar slutar?
Grison(M?)!!,
Csi är ingen kul utan honom, det var då jag slutade se csi, det var ju inte samma sak längre.
Som tur är att jag har 6 sesonger av csi, så nu kan jag se när som helst, och kommer ihog varenda avsnitt jag har sett, och kan se upp till 6 avsnit utan paus, och gissa vad jag fick den ifrån, mamma =P

nu när jag är hoss mormor, så tog jag med tredje sesongen, men, buhu, tre skivor fattas, och jag vet exakt vart dom ligger, bakom tv´n på golvet,
så nu får jag ta och hoppa mellan en massa jävla avsnit...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0