då vare dax för en dush

Alla som har min bdb, vet när jag tvätta håret sist, kommer faktist ihåg när jag tvätta håret.
De var när jag klippte håret, vilket var ett tag sen, men.
Jag badade faktist för en vecka sen, men när man är sjuk och hemma, då glömmer man allt sånt, som sin personliga hygien, noppa ögonbrynen.
Jag fick en chock igår när jag kände hur håriga mina ben var, jag har ju faktist inte rakat dom på 3 veckor, ja, om man har mjukisbyxor och är hemma, så glömer man de.
Igenkligen pallade jag inte med att dusha just idag, men..
De har ju börjat att klia i håret, mina porer är svarta, och håret har börjat växa.
Och jag har märkt en as konstig sak, ja ni vet förr i tiden, då mammor alltid sa att man skulle tvätta sig bakom öronen, jag käde mig bakom öronen idag, det var as äckligt där, fy fan alltså, värsta öronvaxet bakom  öronen,

Just nu är jag en tvätt äkta skitunge,




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0