Dagens 5 jobbiga



Hollywood fruar - Gosh.. jag tror jag vill spy, seriöst. Vad är de för underhålning, att få se tre gold diggers, som är 40+ botox beroende, tanter? De ända dom pratar om är hur mycket deras föremål kostar, hur mycket deras skjönhets preparat kostar och hur mycket bimbo deras hjärna är. Och den där anna anka är det något hjärnfel på.

Lipsillar - ( ni kan läsa dehär inlägget) seriöst, hur illa man tar något. Fine okej, man kan komentera en gång hur mycket dåligt de är blablabla, jag ska anmäla dig blabla, Men 3 gånger?!! är de inte ta och överdriva? har du inget självförtroende, vi knner inte varandra, inget. Jag tyckte dina byxor var fula, du skrev att jag skulle lägga ner min blogg, jag la in i bloggen, och du är så jävla damp på´t, väx upp?!

Diska - jag har faktist diskat 5 gånger den senaste veckan och så ringer mamma oh säger '' Felicia har du diskat sopm du har lovat'' nee, jag hade inte lovat de, och då började hon med att vi såg män som hatar kvinnor igår, och jag sa till mamma, snääälllaaa kan vi se den, jag lovar att att diska imorgon bitti då.
självklart glömde jag de, så jag har faktist ingen andledning till att bli sur på mamma, MEN ÄNDÅ, jag hatar att diska.

Farmville - jävla farmville, jag är så jävla beroende av det där spelet. Jag har farmville rutan uppe 24/7, fasten jag vet att mina blåbär inte kommer att skördas om 3 timmar. Gissa vems fel det är, joh samuel. Hans fel, men samtidigt är mitt beroendeja glad över att han visade farmville, annars skulle jag inte vara så jävla beroende, har ju t.o.m glömt cola :O

Webbcam - Du tjatar hela tiden, NEJ jag tänker inte webbcama med dig.




Kommentarer
Postat av: Linda - ndaiL

kontakta honom på tobiaschilli.se

2009-09-22 @ 00:16:15
URL: http://ndail.blogg.se/
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

SV: hihi okej :D

2009-09-22 @ 00:40:40
URL: http://haidis.se/
Postat av: Linnea

Jag söker nya, läsvärda bloggar anser du dig ha en sådan lämna en kommentar i min blogg i inlägget där jag söker nya bloggar att läsa. så har jag din adress sparad!:)

2009-09-22 @ 00:58:24
URL: http://rightherenow.blogg.se/
Postat av: Jossie Possie

Det är du som ska växa upp och inse att man inte skriver ett helt inlägg om någon. Jag har pratat med Roland nu och han kommer att kräva att du tar bort inlägget annars stängs din blogg ner. Jag har jävligt bra självförtroende men tillåter inte andra att ta material från min blogg och lägga upp det i sin egen.



Om du någon gång mer skriver något om mig i din blogg kommer jag att polisanmäla dig och då kommer det att bli jobbigt kan jag lova

2009-09-22 @ 10:44:54
URL: http://jossiepossie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0