de är ingen finne!!

Fyfan vilken morgon, de började med att jag inte somnade först 3 igår natt,
och gissa när jag gick upp, 6:30, jag är ledig lix, men de är så att min syster fyller 11 år idag.

aja men igår när jag skulle sova hade jag de tråkigt, kan ni ens förstå vilke plåga de är att inte kunna sova, men är så jävla trött,
aja, jag sat typ och kliade mig i pannan, sen så började de blöda,
Fan alltså, jag har kliat ett jävla sår i pannan, de ser ut som en jävla finne.
jag är ju en halv finne, men de har inte med saken att göra, de riktigt suger balle,
fö jag kan inte ens täcka över smink, då kommer de att börja att vaara, gul gegga vill jag fan inte ha i mitt sår.


ja, jag vet att mitt hår ser ut som som hårdrocka får, och varför jag täcker över mina ögon är för att dom såg så utploppade ut. ni vet, jag är halv finsk, alltså halv ful.  


Kommentarer
Postat av: Gudmor

Naj helsnygg unge! Våga inte påstå annat! :)

2009-09-15 @ 11:11:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0