De går i släkten

Jag låg och sov, mamma väckte mig och sa '' Felicia, klockan är åtta nu, gå upp''

En minut efter hörde jag från mamma, skrik, svordommar, gnäll, och så.
gissa vad?
Min mamma hittade en super viktig lapp i min lillebrors väska,
Att lillebror ska ha skolfotto idag, om en kvart.
min lillebror har bara kalsipper på sig, mamma skriker att jag ska hitta en snygg tröja till simon,
jo, jag hittar en tröja, men jag frågar min lillebror, varför?
MEN JAG GLÖMDE, skrek han.
jag känner igen mig i de, när jag var liten, jag kan inte räkna hur många gånger jag glömde ge lappen till mamma, när de var utflyckt och så.
min lillasyster var däremot duktig, lämnade lappar och så,
De ända jag kan säga är att, de går i släkten

Kommentarer
Postat av: Linda - ndaiL

hehe, men va kul!

2009-09-21 @ 09:53:56
URL: http://ndail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0