En sak jag hatar..

Det finns ett par saker (okej jätte många) saker som jag stör mig på,
det första är när mörkhyade och latinos färgar håret blondt =S
det är as fult, okej brunt, men blont WTF?!
och det andra ä när man leker att man är någon annan på internet,
så som cranki t.ex,

hon färga håret från svart till blont -.-



JAg komenterar


Cranki svara (genom tredje person)



ja vad ska man säga, klart man förstår att det är crankie själv som svarart, hon är så patetisk,

Turtle aka Felicia

Kommentarer
Postat av: michiee

hejhejj du e fett sköön ! :D håller me dejj ;)

2009-09-02 @ 20:34:03
URL: http://mmichiielita.blogg.se/
Postat av: lola

din jävla idiot, vem fan säger att blond e för vita bara .. vafan e dt för rasistisk utmärkning!!!!! .. så du mennar jessica alba , jlo eller ngt kan inte ha blondt hår, ok dt behövs inte vara platina fult blond , men normalt blond .. MAN HATAR SÅNA MÄNNISKOR SOM DIG DIN JÄLA MYTOMAN!!!! sluta snacka skit!

2009-09-02 @ 23:18:51
URL: http://lolathebosslady.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha jag är inte ens crankie =) bara någon som läste hennes blogg och såg din kommentar att sola solarium är mer wb svart som blonda svarta är wb vit.

2009-09-04 @ 19:12:03
Postat av: hiphopkillen

jag tycker inte ens om tjejer som tror naturliga utseände är fult så smink och pix och sånt gör bara väre naturliga är mycke snyggare och vakrare än duma blondiner som tycker urseände är allt

2011-06-07 @ 22:47:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0