Fult?

Är det bara jag som tycker att det är fult att ta kort i en spegel då man ser kameran?
det är såå fjortis att göra så, eller hur?
mobilkamera gälle också, men okej fine,
det funkar ll med en liten digetal kamera, men något som är så jävla fult är att ha en systemkamera när man tar en fjortis bild i kamern,
Det är som att ha en cd feestile till klassresan istället för en ipod/mp3.
samma sak är som att ha en jätte dyr filmkamer som man använder i hollywod filmer, att ha som att filma barn kalas.
Systemkamrea ä'r så jävla stora, och ser så vuxet ut,
 

och nu menar jag inget illa mot dom jag känner som har så, men ursäkta, jag tycker det är fult.

Turtle aka Felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0