Glömde kameran -.-

uhh, vaaah.
Så lät det när simon väckte mig och sa, ''vi ska gå på vikinga marknad om 30 min''
kommer ihåg dagen innan, jag bönade och bad mamma att få slippa, men hon ger sig inte
jag måste följa med..
men.
det var helt okej där, faktist ganska billit. jag kastade yxa.
sen skulle min lillebror köpa trä svärd.mm,
försäljarna är två finskar, ett giftpar. DEt var så jävla äckligt när mannen sänkte huvudet till öron höjd och sa något på  svenska med finsk dialekt, jag hörde inte ett skit, förstog inget, och kan fortfarande känna hans stinkande andedräckt som smög sig in som rök i näsborrarna.,
sen köppte jag en näsflöjt, min syster ville prova den, och snorade ner hela flöjten,
mormor var så snäll så hon köpte en ny till mig.
tycket näsflöjten ser kostig ut, som en storstor fluga samt asmamedesin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0