Hatar min tandläkare

Fuckmorgon påér,
det ha inte varit en bra natt, jag drömde 2 mardrömmar, igen...
Idag ska min fröken maila hem läxor, så alla dom som tror att jag sitter hemma och slöar..
Jag ska få läxor nu -.-
nu ska jag iallafall borsta tänderna, skrapa tungan, tandtråd och avsluta med munskölj,
jag hatar värkligen att borsta tänderna, det tar så jävla lång tid, men jag måste, först för att medesinerna gör aå att min mun torkar ut, sen för att ja har börjat få ont i vissa tänder,
jag pallar värkligen inte med att göra en rotfyllning igen, det går inte att förklara smärtan, det  skjönare att dra ut tand jäveln, men tandläkarna tycker det är onödigt,
dessutom vill jag knte träffa min tandläkareigen, när hon sitter och borrar i min tand, pookar hennes jävla tutte på mitt huvud, och det värsta är att hon inte använder bh..


ska man skratta , eller ska man gråta?


Kommentarer
Postat av: Anonym

"dessutom vill jag knte träffa min tandläkareigen, när hon sitter och borrar i min tand, pookar hennes jävla tutte på mitt huvud, och det värsta är att hon inte använder bh.."



HAHAHAAHHAHAHA!!!!!

Stackars dej!!=P

2009-09-05 @ 21:44:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0