Hönsmorsa

Min mamma har orlika personligeheter när det gäller hennes mamma roll, och ibland kan de gå över styr..
specielt när hon är hönsmamma,
hon kan tro vad som helst då.. Här kommer några citat


Citatet '' Men Felicia, jag vill inte att du ska åka till stan, du kan bli full och hamna i salgsmål''
Handligen, skulle åka själv till stan med Jessy, och shoppa, dessutom aldrig druckigt,

Citatet ''Jag vill inte låta som en höns mamma, men du kanske borde sätta på dig strumpor?'
Handlingenjag var inne och skulle gå och lägga mig,

Citatet '' men ojoj, den där blåsan ser intte bra ut, vi måste nog ta lite sprit och rengöra såret''                           
Handling, fick en liten liten finne på bröstkorgen som blev röd.


Citatet ''Men oj, de där måste du nog ha ett ploster på''
Handlingen, hade ett öppet sår, som varade lite på fingret


finns en massa massa mer saker hon har sakt, men de här är vad jag kan komma på i nu läget.

Turtle aka Felicia

                    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0