Till en person,

Det här till bara dig, ingen annan.
jg kommer fatta mig kort, jag kommer inte säga men, jag kommer inte med bortförklaringar.

Jag står för vad jag gjort, och ser min handling i det.
du kanske tror att jag inte bryt om vad jag gjort, fast det är det värsta jag kunnat göra och de jag ångrar mer en något annat.
Du kan alltid lita på mig, fastn jag förstår om du aldrig kommer att göra det,
Jag blev sviken ledsen och arg, men skadan jag gjort på dig är större.
jag vet hur du känner dig, arg, förtvilad, ledsen krängt och sårad.
vad som gör mest ont för mig, är att jag vet vad jg gjort dig.
jag förstår om du aldrig vill prata med mig mer, glöm aldrig att du har varit den bästa och det största stödet i mitt liv.
jag ongara det som hände för 4 månader sen, du kan nog inte ens föreställa.
hur jag en förklara saken ser du det som en bortförklaring, så det ända ord jag kan säga nu är

                                       Förlåt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0